2012
Sibylla maistuu yli 3 000 myyntipisteessä
Sibylla-tuotteiden kansainvälinen menestys jatkuu: niitä myydään Itämeren maissa jo yli 3 300 myyntipisteessä.
Ruotsalaismerkin menestysmatka jatkuu
Atrian tuotemerkkien perheeseen 1990-luvun lopulla liittynyt Sibylla on yksi Ruotsin tunnetuimmista tuotemerkeistä. Ensimmäiset Sibylla-hot dogit tulivat Ruotsin markkinoille vuonna 1932.
Vuonna 2012 Sibylla maistuu Ruotsin lisäksi Suomessa ja Baltian maissa sekä Venäjällä ja Puolassa – yhteensä yli 3 300 toimipaikassa. Näistä noin kolmannes on Ruotsissa. Sibylla-tuotteita myydään eniten huoltoasemien yhteydessä olevista grilli- ja myyntipisteistä. Ruotsissa Sibyllalla on myös omia katukioskeja.
Tuotevalikoimassa on muun muassa hampurilaisia, hodareita, makkaroita, ranskalaisia perunoita, lihapullia, lihapiirakoita ja kebabia – maasta ja asiakkaasta riippuen. Sibylla kuuluu Nordic Fast Food (NFF) -ketjuun, josta enemmistön omistaa Atria Skandinavian tytäryhtiö Atria Concept. Muina omistajina ovat ketjun franchise-yrittäjät.

